Ενιωσα πολλη πιεση στο τι φοριεται μετα την καραντινα/τον χειμωνα/στην ηλικια μου.Ειχα κατι συγκεκριμενο στο μυαλο μου,το ηθελα απαλο και ρομαντικο,οχι δυναμικο και ροκ. Θεωρω οτι το ειπα αρκετες φορες,ηρεμα και ντροπαλα,αλλα αρκετες φορες. Οι απαντησεις που πηρα ηταν οτι αυτο δεν θα το βαρεθω γρηγορα,οτι σε 2 μηνες θα μακρυνει και θα ξανα παω για να κανουμε αυτο που ζητησα,οτι τελικα ειχα αναγκη μια μεγαλη αλλαγη,σε σημειο που πειστηκα, μεχρι να παω σπιτι και να φρικαρω.Λυπαμαι που ειναι ετσι
Εξυπηρετήθηκε από Jimmies_Δημητρης Chrys•Γυναικείο Κούρεμα
Daphne•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλό και ευχάριστο περιβάλλον.πολυ καλό αποτέλεσμα
Εξυπηρετήθηκε από Αρθουρος •Κούρεμα Αντρικό
ΔΕΔΕ•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ωραίο κούρεμα! Εξυπηρετικοί όλοι!
Κουρέματα για Κορίτσια
Ελενα Μ.•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλειο κούρεμα και χτένισμα πολύ γρήγορα Και με ευχάριστη ατμόσφαιρα
Εξυπηρετήθηκε από Jimmies_Δημητρης Chrys•Γυναικείο Κούρεμα
Vasiliki•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικοί, φιλικοί και ακριβείς.. δεν σε αφήνουν να περιμένεις.
Εξυπηρετήθηκε από Jimmies_Δημητρης Chrys•Κούρεμα Αντρικό