Πολύ ευγενικοί όλοι και η Μαρία ιδιαίτερα προσεκτικά
Εξυπηρετήθηκε από Μαρια •Χτένισμα
Πετροπουλου•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη από τη βαφή!!
Εξυπηρετήθηκε από Αρθουρος •Βαφή Μαλλιών
Θεοδοσία•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική εξυπηρέτηση από όλα τους εργαζομένους! Ευγενική υποδοχή, Εξαιρετική διερεύνηση των επιθυμιών και ακόμα καλύτερη εκτέλεσή τους! Τόσο τα φρύδια μου, όσο και το κούρεμα της έφηβης κόρης μου ήταν καταπληκτικά
Μόνιμο και Ημιμόνιμο ΜακιγιάζΔείξε όλες τις κριτικές…