Εξυπηρετήθηκε από Jimmies_Δημητρης Chrys•Βαφή Μαλλιών
Ευγενια•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πρώτη επίσκεψη για χτένισμα, πολύ ικανοποιημένη.
Η Κατερίνα είναι επαγγελματίας, φαίνεται ότι έχει εμπειρία, με ρώτησε τι αποτέλεσμα ήθελα και έκανε ακριβώς αυτό. Θα την ξανά προτιμήσω .