καταπληκτική εξυπηρέτηση!!! υπέροχος χώρος και ευγενέστατο προσωπικό!!!
Πιάσιμο Μαλλιών
Χαρμαντά•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ωραία, καλό αποτέλεσμα, καλή εξυπηρέτηση
Χτένισμα
Ειρήνη•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είμαι πολύ ικανοποιημένη από το συγκεκριμένο κομμωτήριο! Το κούρεμα βγήκε τέλειο και ο Δημήτρης είχε μια πολύ ωραία πρόταση για μια μικρή αλλαγή! Επίσης ήταν πολύ επεξηγηματικός και φιλικός καθ’ολη τη διάρκεια του κουρέματος! Όλο το προσωπικό ήταν ευγενέστατο και πολύ εξυπηρετικό!
Εξυπηρετήθηκε από Jimmies_Δημητρης Chrys•
Γυναικείο ΚούρεμαΔείξε όλες τις κριτικές…
Χριστίνα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το καλύτερο κομμωτήριο με διαφορά!Είσαστε όλοι υπέροχοι..Συνεχίστε έτσι!!!