Όλο το προσωπικό πολύ ευγενικό και ευδιάθετο. Ο Δημήτρης που με κουρεψε πολύ βοηθητικός, με καθοδηγησε στο πρώτο μου κούρεμα ύστερα από 2 χρόνια που ειχα αφησει τα μαλλιά να μακραίνουν. Το βασικότερο, έμεινα πολύ ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα!
Εξυπηρετήθηκε από Jimmies_Δημητρης Chrys•Κούρεμα Αντρικό
Αντωνης Β.•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άποψη εξυπηρέτηση και κούρεμα για άλλη μια φορά
Γυναικείο Κούρεμα
ΑΓΓΕΛΙΝΑ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική εξυπηρέτηση για ακόμα μία φορά!!!
Εξυπηρετήθηκε από Αρθουρος •Κούρεμα Αντρικό
Ηλίας•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό κομμωτήριο. Ολοι είναι επαγγελματίες, και έχουν άψογη συμπεριφορά. Το συστήνω ανεπιφύλακτα.
ΧτένισμαΔείξε όλες τις κριτικές…
Efi•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογη εξυπηρέτηση, οι κομμωτές έμπειροι και φιλικοί!