εξυπηρέτηση φιλική, ευγενική και με αποτέλεσμα που κρατάει.
Χτένισμα
ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ-ΑΜΑΛΙΑ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το χρώμα ήταν πολύ ωραίο αυτή τη φορά, ανέφερε στην κοπέλα να μου κάνει μία διόρθωση, το κατάλαβε και το πέτυχε κατευθείαν. Επίσης είναι αρκετά συνεπείς στο χρόνο - είναι πολύ επαγγελματίες. Το μόνο ελαφρώς αρνητικό αυτή τη φορά ήταν πώς είχα κλείσει μάσκα κ μου έκαναν θεραπεία που πληρώθηκε παραπάνω, ενώ ήταν γραμμένο. Επίσης εξαιρετικά σημαντικό για μένα θετικό είναι πώς οι βαφές τους δε με ερεθίζουν καθόλου την ώρα της βαφής. Θα ήθελα επίσης στο τέλος λίγο καλύτερο στέγνωμα, ειδικά χειμώνα