Ωραίος φωτεινός και καθαρός χώρος. Ευχάριστοι και ευγενικοί επαγγελματίες! Το κούρεμα πολύ κοντά σε αυτό που ήθελα, γρήγορο και με την αυτοπεποίθηση των ανθρώπων που γνωρίζουν καλά αυτό που κάνουν!
Θα ήθελα μόνο περισσότερη φαντασία καθώς το κούρεμα είναι τέχνη…
Γενικά ικανοποιημένος, θα ξαναπήγαινα!
Εξυπηρετήθηκε από Μαρια •Κούρεμα Αντρικό
ΝΙΚΟΛΑΟΣ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευχαριστω πολυ Ζωη!!!
Χτένισμα
ευη K.•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικη η Φραντζεσκα!
Γυναικείο Κούρεμα
Νάσια•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Αυτό το κομμωτήριο θα έπρεπε να πάρει βραβείο
Εξυπηρετήθηκε από Jimmies_Δημητρης Chrys•Κούρεμα Αντρικό