Ήταν το χτένισμα με τη Ζωή τελικά κ όχι Φραντζέσκα. Γενικά στο χτένισμα δε πόνεσα (γιατί τα μαλλιά μου μπερδεύονται). Επίσης σχετικά κράτησαν τα μαλλιά μου αρκετές μέρες. Είναι επαγγελματίες και παρόλο τον κόσμο δεν έχουν ένταση
Χτένισμα
Natasa•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είμαι αρκετά ευχαριστημένη με το κούρεμα. Όλοι ήταν ευγενικοί. Όμως είναι πολύ ακριβές οι υπηρεσίες. Κούρεμα και φορμάρισμα 42€.
Γυναικείο Κούρεμα
Χρύσα•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Γενικά είναι επαγγελματικό το περιβάλλον, παρά τον κόσμο είναι πολύ συνεπείς στο χρόνο, και είναι efficient και σε θέμα χρόνου. Παρά τον κόσμο μπορείς να χαλαρώσεις. Ο Αρθούρος είναι επίσης πάντα πολύ ευγενικός. Και η Ζωή επίσης
Εξυπηρετήθηκε από Αρθουρος •Βαφή Μαλλιών
Natasa•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
🙂🙂
Εξυπηρετήθηκε από Jimmies_Δημητρης Chrys•Γυναικείο Κούρεμα
ΕΛΕΝΗ•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πρώτη φορά, και έμεινα πολύ ευχαριστημένη από το αποτέλεσμα. Παρόλο που άργησα ένα τέταρτο με εξυπηρέτησαν. Η Εύα ευγενέστατη και σχολαστικη. Σίγουρα θα ξανά επισκεφτώ το συγκεκριμένο κομμωτήριο.