Excellent as always- friendly, professional, innovative. You feel taken care of in all possible ways - once again thank you!
Malin•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογα όλα όπως πάντα! Η Κατερίνα μας αστέρι!⭐️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερινα Καραπατακη •Πεντικιούρ
Ριτα Π.•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Best!!love you ♥️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σουζανα •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Λουκια Κ.•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Για ακόμη μια φορά , όλα τέλεια !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερινα Καραπατακη •Πεντικιούρ
Καλαμαράκη•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το ραντεβού δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ. Ηταν στις 12:00 και με κάλεσαν λόγω φόρτου να πάω κατά τη 13:00. Πάω, και πάλι μου είπαν αν μπορώ να καθυστερήσω και όταν τελειώσει η προηγούμενη θα με καλέσουν. Τόνισα ότι 14:30 δουλεύω, η ώρα είναι 14:15 και δεν με έχουν καλέσει ακόμα ούτε για ενημέρωση.
Θα είχα καλύτερη άποψη αν απλά το ακύρωναν γιατί και έχασα το ραντεβού μου και άλλαξα το πρόγραμμα μου.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σουζανα •Πεντικιούρ