I had a wonderful experience at the salon. It was spotless with a very calming , relaxing vibe. Katerina did my pedicure and she was skilled, efficient and friendly. She make me fill comfortable from the moment I walked in ,and my feet never looked better . Highly recommend both the salon and Katerina.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερινα Καραπατακη •Πεντικιούρ
DIAMANTA•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα τέλεια!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερινα Καραπατακη •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Δαυιδούλα•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
❤️❤️❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σουζανα •Πεντικιούρ
Νινέτα Μ.•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
όλα τέλεια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αναστασια Κουτουλακη•Πεντικιούρ
Anna•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλες οι κοπέλες ήταν πολύ φιλικές και το κατάστημα ήταν πολύ καθαρό. Το πεντικιούρ ήταν πολύ καλό και σίγουρα θα ξαναπάω...
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σουζανα •Πεντικιούρ