Πάντα με το χαμόγελο ♥️ σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερινα Καραπατακη •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Anna•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική η Αναστασία στη δουλειά της, με χαμόγελο και καλή διάθεση, γρήγορη κι αποτελεσματική, φεύγεις ικανοποιημένη από την περιποίηση!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αναστασια Κουτουλακη•Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Χαρα Μ.•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια εξυπηρέτηση και αποτέλεσμα!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρια Α. Αποστολακη•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Κατερινα Κ.•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έκανα συντήρηση ακρυλικού!
Γαλλικό κόκκινο με στρας και με χριστουγεννιάτικα σχέδια 3-D όπως ακριβώς τα ήθελα για τις γιορτές!
Κάνω ακρυλικό απο πάρα πολύ μικρή και ποτέ ξανά δεν είχα τόσο αψεγάδιαστο αποτέλεσμα σαν αυτό! Πραγματικά φαίνεται γιατί έχει πάρει πανελλαδικές διακρίσεις αυτή η κοπέλα!
Το ‘χει, έχει εμπειρία, το αγαπάει και φαίνεται❤️
Ευχαριστώ!
Πεντικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Άννα Μαρία•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρια Α. Αποστολακη•Πεντικιούρ