Εξαιρετική εμπειρία περιποίησης νυχιών! Το κατάστημα είναι καθαρό, προσεγμένο και με πολύ ευχάριστη ατμόσφαιρα. Η Κατερίνα είναι επαγγελματίας, ευγενική και δίνει πραγματικά σημασία στη λεπτομέρεια. Τα νύχια μου βγήκαν υπέροχα και ακριβώς όπως τα ήθε
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερινα Καραπατακη •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Στελλα•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Perfect - as always!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χρυσα Παπακωνσταντινου•Μανικιούρ
Malin•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
όλα τέλεια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερινα Καραπατακη •
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Anna•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χρυσα Παπακωνσταντινου•Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Αργυρω Τζομπι Τ.•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Professional and always friendly. I asked Maria for her advice on choosing a colour. I’m always pleased with the results.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρια Α. Αποστολακη•Μανικιούρ Ημιμόνιμο