Ήταν πολύ καθαρά και οι κοπέλες πολύ ευγενικές και προθυμες!
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Κωνσταντίνα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τα κορίτσια επαγγελματίες. Εξυπηρετικες, πρόθυμες και προπάντων καθαρό περιβάλλον, εργαλεία και γενικά χώρος! Χωρίς καθυστέρηση στα ραντεβού.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σουζανα •
Πεντικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Αγγελικη Χ.•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εκανα manicure και pedicure.
Το pedicure έχει κρατήσει, Το ημιμονιμο manicure χάλασε σε 2 μέρες. Ενώ πήγα στο κατάστημα για διόρθωση, μου διόρθωσαν τα 5 από τα 10 νύχια που είχαν χαλάσει, με αποτέλεσμα την επόμενη μέρα να χαλάσουν και τα αλλά 5
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρια Ζ. Ζωφακη•Πεντικιούρ
Martha•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Άψογη εξυπηρετηση, ευχάριστο περιβάλλον! Το Κατερινακι δεν το αλλάζω με τιποτα!😍