Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΧΡΙΣΤΙΑΝΝΑ •Συντήρηση Νυχιών
katerina augerinopoulou•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια!
Πεντικιούρ
Μαργαρίτα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα κορίτσια είναι άψογοι επαγγελματίες, πολύ ευχάριστες, εξυπηρετικές και πολύ βασικό τα υλικά που χρησιμοποιούν είναι υψηλής ποιότητας. Βρίσκεις εύκολα ραντεβού... Μπράβο. Συγχαρητήρια...
Συντήρηση ΝυχιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
Χρυσούλα Κανακουσάκη•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ωραίος και περιποιημένος/καθαρός χώρος! Πολύ καλή δουλειά..
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΧΡΙΣΤΙΑΝΝΑ •Επιμήκυνση Νυχιών με Gel