Άψογη εξυπηρέτηση! Με καλή διάθεση και περιποιητική !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΧΡΙΣΤΙΑΝΝΑ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Αναστασία•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλειο κατάστημα ! Όλα ήταν εξαιρετικά ! Προσοχή στη λεπτομέρεια.
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Αγγελική•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχο μώβ χρώμα
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ζαρειφοπουλου Σ.•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Excellent !!!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Μαρια Κ.•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό περιβάλλον, όμορφα διακοσμημένο, πολύ καθαρό με υπέροχα χρώματα! Ο εξοπλισμός είναι σύγχρονος και το προσωπικό έμπειρο. Η Στέλλα έμπειρη και εξαιρετική στη δουλειά της. Εμπνέει εμπιστοσύνη και σιγουριά! Το συστήνω ανεπιφύλακτα!!!!