Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΕΒΕΛΙΝΑ •Πεντικιούρ
Γιώτα•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
όλα τα κορίτσια είναι υπέροχα... κάνουν άψογα και με αγάπη την δουλειά τους!!!
Συντήρηση Νυχιών
Γιώτα•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πηγαίνω το τελευταίο διάστημα για συντήρηση τζελ και έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη!
Συντήρηση Νυχιών
Κωνσταντίνα•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τα κορίτσια είναι υπέροχα.Με το χαμόγελο πάντα, ευγενικες με υπομονή .Η δουλειά τους πολύ ωραία.Καθε φορά κ ένα σχέδιο που ξετρελαίνει όποιον το βλέπει.Κοριτσια σας ευχαριστούμε πολύ!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΧΡΙΣΤΙΑΝΝΑ •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Μαρια Κ.•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
όλα τέλεια παλι. Το ομπρε που έκανα είναι το πιο ωραίο που έχω κανει