Διορθώσαμε κάποια νυχακια! Ήταν πολύ καλή
η υπηρεσία.
Φυσική Ενίσχυση Νυχιών
Κωνσταντινα Ζ.•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Οι καλύτερες!!!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ευαγγελια•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ο χώρος είναι πολύ όμορφος, καθαρός και ήρεμος που από την πρώτη στιγμή ένιωσα άνετα και χαλάρωσα. Προσωπικά με ανέλαβε η Χριστιάννα η οποία είναι υπέροχη! Γλυκιά, ευγενική και με πραγματικό ταλέντο. Έκανε τα νύχια μου ακριβώς όπως τα ήθελα, με προσοχή και φροντίδα. Φαίνεται πως αγαπάει αυτό που κάνει και αυτό βγαίνει και με το παραπάνω στο αποτέλεσμα.Έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη μου και δεν την αλλάζω με τίποτα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΧΡΙΣΤΙΑΝΝΑ •
Συντήρηση ΝυχιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
Ηλιάνα•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ήταν όλα υπέροχα!!! Ήταν η 2η μου επίσκεψη και σίγουρα θα γίνω τακτική πελάτισσα!!! Η Εβελίνα και η Στέλλα με εξυπηρετησαν απίστευτα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΕΒΕΛΙΝΑ •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Konstantina•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλό κατάστημα. το προτιμώ κάθε μήνα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ •Συντήρηση Νυχιών