Υπέροχη η Στέλλα ως τεχνιτρια και ως άτομο! πολύ ευχάριστη εμπειρία
Πεντικιούρ
Ιωάννα•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα υπέροχα, όπως πάντα. Υπηρεσίες, ατμόσφαιρα, όλα όπως πρέπει!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ιωάννα•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογο αποτέλεσμα και τα κορίτσια πολύ φιλικές
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΧΡΙΣΤΙΑΝΝΑ •Συντήρηση Νυχιών
Βασιλική•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό περιβάλλον,πολύ καθαρό και όσο για την Στέλλα είναι φοβερη τεχνιτρια ..Με κερδίσατε 😊
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Efi•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική εξυπηρέτηση, ευχάριστη ατμόσφαιρα και πολύ καθαρός χώρος. Οι κοπέλες είναι ευγενείς και απολύτως καταρτισμένες. Εμένα με εξυπηρετεί η Χριστίνα, από την οποία είμαι πολύ ευχαριστημένη.
Συνιστώ το “For you” ανεπιφύλακτα!