Συνέπεια στην ώρα του ραντεβού,πολύ ευγενικό προσωπικό,τήρηση κανόνων υγιεινής!!!
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Έφη•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΜΟΥ. ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΣΧΟΛΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΙΚΗ
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
ΣΟΦΙΑ•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή δουλειά κάνουν τα κοριτσια.παω εδώ κ ένα χρόνο και δεν αλλάζω το κατάστημα αυτό.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΧΡΙΣΤΙΑΝΝΑ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Λινα•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τώρα που σας βρήκα δεν σας αλλάζω. Τα κορίτσια είναι επαγγελματίες. Έχουν γνώσεις και αυτό φαίνεται. Τα νύχια μου ήταν άθλια, μου υπέδειξαν θεραπεία. Την ακολούθησα κατά γράμμα και τώρα τα νύχια μου είναι καλύτερα από ποτέ.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΕΒΕΛΙΝΑ •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Εύη•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια από όλες τις απόψεις !!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ •Πεντικιούρ