Έμπειρο προσωπικό με ευγένεια.
Πολύ καθαρός χώρος.
Έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη.
Το συστήνω ανεπιφύλακτα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ •Μανικιούρ Mini
lemonia•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πάρα πολύ ωραία όλα!!!!!!!!!!! Ωραίο πεντικιούρ
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΕΒΕΛΙΝΑ •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Konstantina•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική εξυπηρέτηση!Το προσωπικό είναι πολύ φιλικό και πολύ προσεκτικό στη λεπτομέρεια!Επαγγελματισμός ευγένεια και άψογη τεχνική! Πόλυ καθαρός και άνετος χώρος!Τα νύχια μου βγήκαν ακριβώς όπως τα ήθελα!Το συνιστώ ανεπιφύλακτα!