Έμπειρο και ευγενικό προσωπικό. Πολύ καλό και "φυσικό" αποτέλεσμα στην τοποθέτηση και συντήρηση τεχνητών νυχιών gel.
Συντήρηση Νυχιών
Georgia•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Χριστιαννα ηταν ευγενέστατη και πολύ γλυκιά !!!
Τα νύχια μου υπέροχα !!
Δεν θα μπορούσα να μην αναφέρω την Πηνελοπη !!
Η κοπέλα είναι ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΧΡΙΣΤΙΑΝΝΑ •Συντήρηση Νυχιών
Βούρου•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
❤️. thanks Christianna for everything! you rock!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΧΡΙΣΤΙΑΝΝΑ •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
STELLA•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τι να πω για αυτά τα κορίτσια! Είναι μια υπέροχη εμπειρία κάθε φορά που πηγαίνω εκεί! Φοβερή δουλειά, με υλικά ποιοτικά για ένα μανικιούρ-πεντικιούρ που έχει διάρκεια. Πάντα με καλή διάθεση, χιούμορ, χαμόγελο και όρεξη να εξυπηρετήσουν αλλά και να δημιουργήσουν!