Πολύ καλή η Στέλλα, σωστή επαγγελματίας και με απίστευτο χιούμορ! Θα την ξανά προτιμήσω σίγουρα! 🫶🏼
Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Μαριτίνα•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Τέλειο μανικιούρ gel και πεντικιούρ ημιμόνιμο! Τα κορίτσια ευγενικά και εξυπηρετικότατα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ •
Συντήρηση ΝυχιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
Χαρά•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Δεν έχω λόγια για να περιγράψω την Πέπη!!! Φοβερή επαγγελματίας, άψογη στη δουλειά της!! Απολαμβάνω το μανικιούρ κ το πεντικιούρ στο έπακρο!! Σημασία στην λεπτομέρεια κ αυτό είναι που κάνει τη διαφορά !!!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΜΑΡΙΑ•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Εξαιρετικός χώρος , ευγενικό προσωπικό που σίγουρα θα επισκεφτώ ξανά !
Στέλλα•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευχαριστώ πολύ για την τόσο όμορφη εξυπηρέτηση δε φτιάχνεται μόνο νύχια μας αλλάζεται κ την διάθεση.🥰