Η Εβελίνα ήταν άψογη παρά πολύ καλή τεχνητρια το σχήμα απίστευτο η δουλειά της φοβερή έχω γυρίσει όλο το Μενίδι πραγματικά τέτοια καλή δουλειά δεν μου έχουν κάνει πουθενά επιτέλους βρήκα ένα κατάστημα να μην ξαναχρειαστει να ψάξω αλλου
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΕΒΕΛΙΝΑ •Συντήρηση Νυχιών
Ειρήνη•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Εμεινα απολυτα ευχαριστημενη!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΤΑΝΙΑ•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Υπέροχη και πάντα εξυπηρετική ❤️
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Αξιαδου Α.•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Όταν πας να σου δώσουν τις υπηρεσίες τους για μανικιουρ πεντικιούρ δεν αλλάζεις μαγαζί για κανένα λόγο,όλα τελεια!!!! Μπράβο Πηνελόπη για το μαγαζί που δημιούργησες ,συγχαρητήρια!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΕΒΕΛΙΝΑ •Φυσική Ενίσχυση Νυχιών