Πολύ ωραίος χώρος καθαρός όλα τα κορίτσια πολύ εξυπηρετικά και η Στέλλα είναι φανταστική. Ευχαριστώ πολύ
Πεντικιούρ
Konstantina K.•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Υπεροχη
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΧΡΙΣΤΙΑΝΝΑ •Συντήρηση Νυχιών
Βούρου•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Ολα τα κοριτσια ειναι εξαιρετικα και ευγενικα!
Συντήρηση Νυχιών
Maria•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Εξαιρετική υπηρεσία σε όμορφη ατμόσφαιρα από τα υπέροχα αυτά κορίτσια!
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Ιωάννα•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Μόνο τα καλύτερα έχω να πω !!!Χαίρομαι κάθε φορά που πάω ..σε κάνουν και νιώθεις πολύ άνετα.Τα κορίτσια είναι ευχάριστα και πολύ καλές στην δουλειά τους .Ειμαι πάντα ικανοποιημένη φεύγοντας.