Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΕΒΕΛΙΝΑ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Βασιλική•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Δεν μου κράτησε ούτε μια μέρα, από το μαγαζί είμαι ευχαριστημένοι η Πηνελόπη μου τα φτιάχνει τέλεια η Εβελινα το ίδιο και η Στέλλα τέλεια.Με την Σταυρούλα δεν πήγε καλά.Αλλα φταίω εγώ επειδή βιαζόμουν και πάτησα με τον πρώτο διαθέσιμο.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο