Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΕΒΕΛΙΝΑ •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Ναυσικά•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΝ ΟΧΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΧΩ ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΙ.
ΧΩΡΟΣ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟΣ, ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΟΣ, ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΓΛΥΚΑ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ,ΟΛΑ ΜΕΣΑ ΚΑΛΟΓΟΥΣΤΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΕΤΡΑΕΙ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΑΝΙΚΙΟΥΡ ΚΑΙ ΠΕΝΤΙΚΙΟΥΡ ΚΡΑΤΑΝΕ ΠΑΡΑ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ . ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΕΥΓΕΝΙΑ•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
υπέροχος χώρος, εξαιρετική εξυπηρέτηση.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΧΡΙΣΤΙΑΝΝΑ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Χριστίνα•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
♥️η πολύ καλή εξυπηρέτηση
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΕΒΕΛΙΝΑ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ιωάννα•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ καλή εξυπηρέτηση!! Ευχαριστώ πολύ!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ •Πεντικιούρ