Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΕΒΕΛΙΝΑ •Συντήρηση Νυχιών
Γεωργαλή Χ.•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Η Εβελινα και η Στελλλα ειναι απιστευτες και συγκλονιστηκες σαν προσωπικοτητα!!!!!Η Εβελινα μου τα εφιξε υπεροχα!!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΕΒΕΛΙΝΑ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Σπυριδούλα•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Υπέροχα όλα, όπως πάντα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ιωάννα•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Οπως κάθε φορά τελεία!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Αδαμαντια•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Μπορεί να μην έγινε ολοκληρωμένη η υπηρεσία που διάλεξα λόγω δικού μου προβλήματος που προέκυψε αλλά έμεινα αρκετά ικανοποιημένη από την εξυπηρέτηση και την αντιμετώπιση που είχα. Θα ξαναπάω σίγουρα όμως!