Είναι όλες υπέροχες! Το κλίμα είναι πολύ ζεστό και τα κορίτσια κάνουν εξαίσια την δουλειά τους! Το προτιμώ ανεπιφύλακτα! 🌺🌹♥️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Βλαχοπουλου Φ.•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Έχω κάνει μανικιούρ πεντικιούρ με αρκετά απ'τα κορίτσια του χώρου...οι εντυπώσεις μου είναι οι καλύτερες. Συγκεκριμένα η Διονυσία που έτυχε να με περιποιηθεί στην πιο πρόσφατη επίσκεψη μου ήταν τέλεια τόσο στην τεχνική όσο και στη συμπεριφορά και θετική της διάθεση.ναστε καλά!! Είμαι πολύ ευχαριστημένη!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Λογοθέτη•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Όλα υπέροχα ευχαριστώ πολύ .καταπληκτικό αποτέλεσμα 💕❤️😘