Καθαρό περιβάλλον, ευγένεια, προσοχή στα φυσικά μου νύχια...
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ •Συντήρηση Νυχιών
Μαρία•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το κατάστημα κ τα κορίτσια ειναι μια χαρά αλλα δεν μου άρεσε ο τρόπος εφαρμογής του ημιμονιμου. Το νύχι λυμαρεται σε όλη τη βάση του με αποτέλεσμα, αν δεν θελήσεις να ξανακάνεις αμέσως μετα την αφαίρεση άλλο ημιμονιμο, τα νύχια να έχουν καταστραφεί. Το νυχι αδυνατίζει κ αυτο φάνηκε κ στο γεγονός οτι με έκαιγε υπερβολικά η λάμπα, κάτι που δεν μου εχει ξανασυμβεί.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΧΡΙΣΤΙΑΝΝΑ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Γεωργια•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Αριστα στην επιχειρηση!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΧΡΙΣΤΙΑΝΝΑ •Μανικιούρ Mini
Βικτώρια Μπομπα•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Είναι όλα εξαιρετικά όπως και όλα τα κορίτσια ❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΧΡΙΣΤΙΑΝΝΑ •Συντήρηση Νυχιών