Όλα τέλεια. το μόνο που θέλω να πω είναι ότι έχει ακριβινει πολύ η υπηρεσία του πεντικιούρ ημιμόνιμο
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Konstantina•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα πολύ καλά . Μεγάλη ποικιλία σε χρώματα
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Κωνσταντινα Ζ.•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλά
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΕΒΕΛΙΝΑ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ρόζα•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Σχετικά ακριβό θα έλεγα αλλα επειδη ημουν ευχαριστημένη με την κοπελα πήγαινα, αυτο που με ενόχλησε ήταν οτι ενω εχα κλεισει το επομενο ραντεβού μαζι της για πεντικιουρ και μάλιστα όταν βλέπαμε της ημερομηνίες μου λέει οτι την επόμενη βδομάδα θα λείπω κ της είπα αν και πονάω θα σε περιμένω να γυρίσεις . Όταν πήγα λοιπόν στο ραντεβού με ξεκινάει ενα αλλα κορίτσι που εκανε οτι μπορούσε προφανώς όμως δεν ειχε τις γνώσεις ήταν ειδικευμένη ενώ η Ίριδα τελείωσε την πελάτισσα που ειχε αρκετά γρήγορα δεν ήρθε ποτε σ εμένα εκανε το διάλειμμα της και μετά εκανε πεντικιούρ στην συνάδελφο της . Με αποτέλεσμα να φύγω και να πονάω και εχω πετάξει 28 ευρώ...
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Δριζου Μ.•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
καταπληκτικό μανικιούρ!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΕΒΕΛΙΝΑ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο