Η Πέπη είναι τεχνήτρια από τις λιγες και ο χώρος προσεγμένος και όμορφος! Ευχαριστώ και πάλι για το άψογο αποτέλεσμα 😊
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Μελινα Π.•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογη εξυπηρέτηση και δουλειά με έμφαση στη λεπτομέρεια και φυσικό αποτέλεσμα με μεγάλη διάρκεια!! Όμορφο περιβαλλον και πολύ καθαρός χώρος!! Δεν θα το αλλάζετε με τίποτα, το συστήνω ανεπιφύλακτα!!
Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Ελενα Κ.•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ καθαρός χώρος και η Πελαγία ευγενέσταση!
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
paraskevi•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Όλα τέλεια!!!
Πεντικιούρ
Αγγελικη Α.•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ όμορφο κατάστημα, άψογη εξυπηρέτηση, φιλόξενο περιβάλλον και πολύ καλό αποτέλεσμα