Όλα τα κορίτσια ευγενέστατα και με το χαμόγελο στα χείλη!
Με όρεξη για ό,τι τους ζητήσεις και αποτέλεσμα που σίγουρα θα αργήσεις να πας ξανά!!!!
Με σχεδόν ιατρική προσήλωση στον πελάτη γιατί πάνω από όλα για τα κορίτσια μετράει η υγεία του νυχιού!
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Tonia•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχο !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΧΡΙΣΤΙΑΝΝΑ •Πεντικιούρ
Ανδριαννα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καταπληκτική ομάδα!!!
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Βαλια Α.•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη από την πρώτη επίσκεψη μου στο studio FY by Penelope
Καθαρός χώρος, σύγχρονα μηχανήματα και γλυκά χαμόγελα από ευγενικά κορίτσια που περιποιήθηκαν τα νύχια μου με λεπτομέρεια! Σας ευχαριστώ! Εις το επανιδείν!