Η πιο επαγγελματική δουλειά που έχω συναντήσει ποτέ και ο πιο όμορφος χώρος..
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Δήμητρα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Αψογη εξυπηρέτηση και αποτέλεσμα! Το συστήνω ανεπιφύλακτα!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ksanthi•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ομορφο περιβάλλον και άψογη εξυπηρέτηση. Τα κορίτσια είναι χαμογελαστά, ευγενικά και το βασικότερο επαγγελματίες.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΧΡΙΣΤΙΑΝΝΑ •Πεντικιούρ
Ksanthi•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πηγα δευτερη φορα αφου ενθουσιαστηκα την πρωτη. Εξαιρετικο πρριβαλλον, η Πεπη φοβερη, φιλικη με χιουμορ και αψογη στην δουλεια της. Απο την πρωτη στιγμη με εκανε να νιωσω ανετα. Δεν προκειται να επιλεξω κατι διαφορετικο. Συγχαρητηρια!!!