Πολύ ευχάριστα τα κορίτσια, ευγενικά, και έμεινα ευχαριστημένη από τη δουλειά της Στέλλας!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Χαρά•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έμεινα πολύ ευχαριστημένη .Μπράβο σας.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΧΡΙΣΤΙΑΝΝΑ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Λινά Κ.•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογο περιβάλλον κ πολύ καθαρό Πολύ καλή εξυπηρέτηση κ πολύ καλή δουλειά.Ειμαι πολύ ευχαριστημένη ανυπομονώ για το επόμενο ραντεβού μου.
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Μαρια Κ.•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πεντακάθαρος χώρος,προσεγμένη δουλειά στο πεντικιούρ.
Πεντικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Χριστίνα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όταν πρέπει να κανείς νύχια που θα κρατήσουν !
Νύχια με στυλ !
Και ταυτόχρονα με διάρκεια !
Ε τότε ξεκάθαρα πρέπει να το επισκεφτείς !
Thank me later 👯♀️