Υπέροχη η Πεπη στη δουλειά της. Μεγάλη καθαριότητα
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
ΣΟΦΙΑ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα πολύ καλά, καθαρός και όμορφος χώρος, ευχάριστο κλίμα
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Λίνα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το καλύτερο μαγαζί !!!Υπέροχες όλες η κοπέλες πολύ ωραιο περιβάλλον ,όλες με το χαμόγελο !!!Πέπη μου είσαι η καλύτερη γιατί αγαπάς πολύ αυτό που κάνεις !!!!❤️❤️❤️❤️
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Αννα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
καταπληκτική δουλειά, καθαριότητα, επαγγελματισμός, πολύ όμορφο κλίμα, έχει γίνει πλέον το σταθερό μου κατάστημα για νύχια!! ευχαριστώ κορίτσια