όλα τέλεια, ευχαριστώ πολύ, σίγουρα θα σας έρθω ξανά
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ανθή •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Δήμητρα •6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ωραία χρώματα!! Η Πηγή έκανε εξαιρετική δουλειά!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Πηγη •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Ιωάννα•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα ήταν τέλεια!! Θα ξανάρθω σίγουρα για μανικιούρ!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Πηγη •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Ιωάννα•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πήγα με μεγάλο πρόβλημα στα πόδια για πεντικιούρ,παρ'ολα αυτά η Ανθή κατέβαλε μεγάλη προσπάθεια και κατάφερε να με βοηθήσει,εκεί που άλλες τεχνήτριες θα είχαν παραιτηθεί από την προσπάθεια.Το καταστημα ήταν πολύ καθαρό,το ίδιο και οι κοπέλες. Γενικά η εμπειρία μου ήταν άριστη.