Εξαιρετικά κορίτσια, μας φροντίζουν τέλεια σε ένα πανέμορφο και ζεστό χώρο!!! Αγαπώ Άνθη και Ντίνα!!!
Μανικιούρ
Πεγκυ Λ.•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Επισκέπτομαι τακτικά το κατάστημα και μπορώ να πω ότι οι υπηρεσίες τους είναι εξαιρετικές, τα προϊόντα διαρκούν πολύ και οι κυρίες της επιχείρησης πάντα με υποδέχονται με χαμόγελο.
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Σαντρα Α.•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικά κορίτσια
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Βαλια Δ.•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ωραίο κατάστημα καθαρό με πολύ καλή άριστη εξυπηρέτηση