Δεν έγινε μανικιούρ και χρεώθηκα σπασμένο νύχι το οποίο δεν επιδιορθώθηκε καθώς η τεχνητρια θεώρησε πως δεν έχει νόημα. Το όσο αυτό δεν επιστράφηκε. Αν και ο χώρος είναι πολλά υποσχόμενος δεν έμεινα καθόλου ευχαριστημένη απ' τις υπηρεσίες.
Κατερίνα•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πολύ θετική εμπειρία από τη σημερινή μου επίσκεψη για ημιμόνιμο μανικιούρ. γρήγορη εξυπηρέτηση καθαριότητα ευχάριστη ατμόσφαιρα!! ήδη έκλεισα το επόμενο ραντεβού
Ευη•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Σε όλα άψογη
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ανθή •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Κατερινα Χατζη ?•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια όπως πάντα!!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από βιολετα •Αποτρίχωση με Κερί Χέρια και Μασχάλες