Πολύ καλή δουλειά. Πήγα για ημιμόνιμο πεντικιούρ! Θα τις ξαναπροτιμησω. Όμορφος χώρος.
Ευχαριστώ πολύ!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ανθή •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Ειρήνη•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ανθή •Πεντικιούρ
Polychronia•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τελεια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Πηγη •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Polychronia•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια όλα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ανθή •Πεντικιούρ
Ναντινα Γ.•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Επισκέφτηκα πρόσφατα το fleur nails και είμαι απόλυτα ικανοποιημένη! Το προσωπικό ήταν φιλόξενο και επαγγελματικό, ενώ ο χώρος είναι καθαρός και όμορφος. Η τεχνικός νυχιών έκανε εξαιρετική δουλειά, δίνοντας προσοχή στη λεπτομέρεια.Τα νύχια μου φαίνονται υπέροχα!