Πολύ καθαρά, απολυμαίνουν πριν και μετά τις υπηρεσίες, ευγενικές και πρόθυμες, έκαναν καλή δουλειά σε χέρια και πόδια. Μικρό πολύ κατάστημα, προσοχή και επιμονη στον διαρκή αερισμό του προσεγμένους χώρου. Προσιτές τιμές. Το συνιστουμε ανεπιφύλακτα.
Μανικιούρ
Δαμιανός Γ.•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ευγενικά , καθαρά κορίτσια και με σεβασμό προς στον πελάτη!!! Προσιτές τιμες , τις συστήνω ανεπιφύλακτα !!!
Πεντικιούρ
Αζνιβ Τ.•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ήταν όλα εξαιρετικά!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μελίνα •
Βαφή Φρυδιών και ΒλεφαρίδωνΔείξε όλες τις κριτικές…
Βουλτσου Μ.•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλειο μανικιούρ!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μελίνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο