Εξαιρετική η Μελίνα! Πολύ ευγενική, προσιτή και επαγγελματίας! Έμεινα πολύ ευχαριστημένη και θα ξαναπάω!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μελίνα •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Elisavet•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Μελίνα είναι εξαιρετική επαγγελματίας με γνώση και αγάπη στο αντικείμενο της! Τόσο το μανικιούρ όσο και το πεντικιούρ ήταν εξαιρετικά και κρατάνε σχεδόν ένα μήνα χωρίς καμία φθορά ❤️ Προσεγμένο αποτέλεσμα και στη λεπτομέρεια ! Μόλις αποκτήσατε μια ακόμα σταθερή πελάτισσα 👏🏻
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μελίνα •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Venia V.•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Φοβερή εξυπηρέτηση σε έναν πανέμορφο χώρο με πολύ ευγενικό και ευχάριστο προσωπικό