έμεινα πολύ ευχαριστημένη , ωραίος και καθαρός χώρος ! Η Σοφία καταπληκτική στη δουλειά της !!!! Έκανα μανικιούρ με ενισχυμένη βάση , τέλειο αποτέλεσμα !!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Evagelia•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καθαρό και φωτεινό περιβάλλον, τα κορίτσια χαμογελαστα και ευγενεστατα!!! το μανικιούρ και το ημιμονιμο που έκανα έμεινα πολύ ευχαριστημενη! το συστήνω με τα χίλια!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Άννα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καθαρά, όμορφος χώρος, τήρηση χρόνου
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
ΧΡΙΣΤΙΝΑ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
με εμπειρία αν και μικρά κορίτσια,με ευγένεια και επαγγελματισμό ,κάνουν σωστά τη δουλειά τους