Φοβερή εμπειρία, δεν έχω κανένα αρνητικό σχόλιο. Πηγαίνω κάθε μήνα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μελίνα •Πεντικιούρ
Glykeria•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πήγα πρώτη φορά η Μελίνα είναι εξαιρετική άριστη επαγγελματίας και πολύ ωραίο το περιβάλλον. Θα πηγαίνω από εδώ κ πέρα γιατί ήταν πολύ καλό το αποτέλεσμα κράτησε αρκετά το ημιμονιμο και μου άρεσε πάρα πολύ το περιβάλλον,η ευγένεια και το χαμόγελο των κοριτσιών.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μελίνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Vaso•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ζεστό μαγαζί και η κοπέλα που με περιποιήθηκε ήταν πολύ προσεκτική και φιλική. Πολύ καλό αποτέλεσμα με τα extensions. Θα ξαναπάω
Lash Lift
Κατερίνα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Παρά πολύ ωραία εμπειρία. Ωραία ατμόσφαιρα, τα κορίτσια ευγενικά και ευχάριστα. Το κατάστημα πολύ καθαρό κ τα υλικά που χρεισημοποιουν εξαιρετικά.
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
έφη•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τα κορίτσια εξαιρετικά!! Manicure, pedicure με διάρκεια! Ωραίος, καθαρός χώρος αν και πολύ μικρός! Μπράβο σας!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μελίνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο