ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΑ ΑΠΟΛΥΤΑ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΕΝΗ Κ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΜΕ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ!!! ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΕΚΛΑ ΜΑΣΑΖ!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μελίνα •Συντήρηση Νυχιών
Ελένη•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Επαγγελματικό και φιλικό περιβάλλον
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Lia•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλες οι κοπέλες εξυπηρετικές, ωραίος καθαρός χώρος και επαγγελματικοτητα!
Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Ευα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Φοβερά κορίτσια
Τέλεια δουλειά 😍😍😍
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μελίνα •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Βασια Α.•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Φιλική, επαγγελματική και γρήγορη εξυπηρέτηση και όμορφο αποτέλεσμα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μελίνα •Συντήρηση Νυχιών