Τρομερή δουλειά και από τις δύο!!!
Καταπληκτικές!!!
Συντήρηση ΝυχιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
Παρασκευή Φ.•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Top top top
Συντήρηση Νυχιών
Παρασκευή Φ.•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πήγα πρώτη φορά για πεντικιούρ και έμεινα πολύ ευχαριστημένη με την Ελένη :) Ήταν πολύ υπομονετική, δε βιάστηκε και πρόσεξε τις εισφρύσεις των νυχιών μου πολύ, ήταν πολύ ευγενική και καλή σε αυτό που κάνει (:
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελένη •Πεντικιούρ
Αννιθέα•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλό!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μελίνα •Συντήρηση Νυχιών
Ανεζινα Μ.•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλό αποτέλεσμα με διάρκεια!!!!!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μελίνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο