Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελένη •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Γιωτα•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Σαν πρώτη φορά που πήγα σε αυτό το χώρο έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη ! Πεντακάθαρος , πολύ εξυπηρετικά και γλυκά κορίτσια ! Η Ελένη επαγγελματίας και με πολύ καλή δουλειά ! πεντικιούρ θεϊκό και με scrub για να είναι ολοκληρωμένη η περιποίηση . Να τις προτιμήσετε !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελένη •Πεντικιούρ
Eirini•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευγενικά κορίτσια, τέλειο μανικιουρ
Καθαρός χώρος
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μελίνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Καρτσακλή Μ.•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα υπέροχα για ακόμη μια φορά! Πολύ ευχαριστημένη!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μελίνα •Συντήρηση Νυχιών
Ηλιού Χ.•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ πολύ ευχαριστημένη!!!!! Ευχαριστώ Αγγελίνα μου!!! ❤️