Πολύ φιλόξενο και ζεστό περιβάλλον και Αγγελίνα πάντα μου κάνει τέλεια νύχια λεπτά κομψά όπως τα θέλω ευχαριστώ πολύ❤️
Μανικιούρ
Αγγελικη Μ.•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικο το περιβαλλον, επαγγελματιες οι εργαζομενες. Το συνιστω ανεπιφυλακτα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μελίνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ιωάννα•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πάρα πολύ καλή εξυπηρέτηση. Η Μελίνα πολύ καλή και πρόσχαρη.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μελίνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Γεωργία Α.•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το μανικιούρ και πεντικιούρ που έκανα είναι μακράν ένα από τα καλύτερα που έκανα στη ζωή μου. Υπέροχο περιβάλλον, ζεστή ατμόσφαιρα, καθαριότητα, επαγγελματισμός, εξαιρετικό προσωπικό ! Συνιστώ ανεπιφύλακτα το First love yourself!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελένη •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Paraskevi•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλές υπηρεσίες, φυσιολογικές τιμές, ευχάριστος αλλά λίγο μικρός χώρος. Ευγενικές όλες οι εργαζόμενες.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελένη •Μανικιούρ Ημιμόνιμο