Έκανε συντήρηση acrygel. Η τεχνιτρια είναι εξαιρετικη στη δουλειά της. Τα νύχια μου από προηγούμενη συντήρηση που είχα κάνει σε άλλο studio περιποίησης ήταν σπασμένα και φουσκωμένα και η Φωτεινή τα πρόσεξε πάρα πολύ και το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Φαίη•Συντήρηση Νυχιών
Σοφία•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το καλύτερο μαγαζί και εξυπηρέτηση ! Σας ευχαριστώ πολύ για τα ωραία νύχια ! ❣️🧿
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Φαίη•Συντήρηση Νυχιών
Κορίνα•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική ποιότητα υπηρεσιών! Το κατάστημα είναι πεντακάθαρο και όμορφο
Το καλύτερο manicure που έχω κάνει ποτέ! Η τεχνίτρια ήταν πολύ προσεκτική.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Φαίη•Μανικιούρ Ημιμόνιμο