Η Ανασταστια είναι πάντα χαμογελαστή, άψογη και γρήγορη στην δουλειά της! Ευχαριστώ πολύ! 🥰
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟΥ•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Vivian P.•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ωραίος χώρος και φιλικό προσωπικό . Όμως πολύ ακριβότεροι από άλλα αντίστοιχα για τις ίδιες υπηρεσίες, προφανώς λόγω περιοχής. Επίσης υπήρχαν καθυστερήσεις στα ραντεβού.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΜΑΡΙΑ ΓΑΚΗ•Μανικιούρ
Magda•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟΥ•