Πολύ καλή εμπειρία αν και θα ήθελα λίγο καλύτερες τιμές
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟΥ•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ελένη•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
The result made me very happy!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΜΑΡΙΑ ΓΑΚΗ•Πεντικιούρ
Ελίνα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια όπως πάντα!
Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
ΔΩΡΑ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογο μανικιούρ! Η Βούλα ήταν πολύ ευγενής, με προσοχή στη λεπτομέρεια και συγχρόνως πολύ αποτελεσματική! Ο χώρος πολύ καθαρός και η εξυπηρέτηση άμεση! Σίγουρα value for money επιλογή!
Μανικιούρ
Eftychia•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Βιαστική εξυπηρέτηση ενώ είχα κλείσει κανονικά ραντεβού η κα που εξυπηρέτησε πολύ αγενής εξαρχής.